آتلیه کودک در درختی کرج

آتلیه-کودک-درختی-کرج

سلام به همراهان گرامی و کوچولوهای در خانه که می خواهند اطلاعات مختصری در رابطه با آتلیه کودک در درختی کرج دریافت کنند.

دوران کودکی از آن دوران های شیرینی برای پدر و مادر است که دوست دارند هر لحظه از زندگی کودک دلبندشان را ثبت کنند و طبیعتا برای کودکان نیز در بزرگ سالی مهم است که ببینند در چه شکل و شمایلی در سنین کودکی بوده اند.

از این رو اغلب خانواده های امروزی وظیفه ثبت لحظات شیرین کودکان دلبند خود را به آتلیه کودک در کرج (فتو رستا) می سپارند چرا که این آتلیه متشکل از افرادی کار بلد و حرفه ای می باشد که سالیان سال حرفه عکاسی را به صورت تخصصی و مخصوصا در حوزه عکاسی کودک در کرج دنبال کرده است.

شاید برخی تصور کنند که عکاسی از کودک کاری ندارد و نیازی به تخصص خاصی نیست در حالی که اتفاقا عکاسی از کودکان خردسال جزو پر دردسر ترین سوژه های عکاسی می باشد چرا که مدام می بایستی در حال آماده سازی کودک بود و یا با حساسیت زیاد به دنبال بهترین لحظه برای گرفتن شات بود.

آتلیه کودک در درختی کرج برای عکاسی نمودن از کودکان این عمل را بر اساس سن فرزندان شما به چند دسته بندی مختلف تقسیم بندی کرده است که شامل موارد زیر می شود:

  • عکاسی از نوزاد
  • عکاسی از کودکان نوپا
  • عکاسی از خردسالان
  • عکاسی از کودکان سن دبستان

لوکیشن های عکاسی کودک

برای ثبت لحظات شیرین کودکان دلبندتان با توجه به خلق و خویی که کودک دارد و یا مکانی که مد نظر خانواده است می توان در لوکیشن هایی چون موارد زیر از کودک عکاسی کرد:

  • آتلیه
  • منزل
  • فضای باز

 شناختن روحیات کودک در لحظه عکاسی و محیا نمودن بهترین شرایط برای کودک از جمله مواردی است که در عکاسی کودک بسیار حائز اهمیت می باشد. عکاسی از کودک نیازمند امکاناتی می باشد که به راحتی نمی توان آن ها را محیا کرد اما در حیطه تخصصی عکاسی کودک شناخت مواردی چون: کادربندی در عکاسی، نورپردازی در عکاسی، رنگ شناسی در عکاسی و ارتباط با کودک می تواند بسیار کمک کننده و ثمر بخش باشد.

 

برخی نکات عکاسی از کودک

در رابطه با آتلیه کودک در درختی کرج باید در نظر داشته باشید که شناخت برخی از اصول لازم و ضروری می باشد و جزوی از نکات عکاسی کودک محسوب می گردد. از جمله موارد مهم و پر اهمیت در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شناخت خلق و خوی کودک

عکاس باید سعی کند با درک صحیح روحیات کودک و صحبت با والدین، خلق و خوی کودک را به درستی بشناسد و با او هم بازی شود تا بهانه گیری های کودک حین عکاسی کمتر شود.

  1. پوزیشن های مختلف

از جمله مواردی خیلی مهم در عکاسی از کودک همین شناخت پوزیشن های مختلف با توجه به جثه و چهره کودک می باشد البته باید در نظر داشته باشید که کودک یک انسان بالغ نیست که به او امر و نهی کنید و یا اون را در این حین برنجانید و خسته کنید. تنها کافیست سعی نمایید با آرامش کافی کودک را در حالت های مختلف قرار داده و از او در این حین عکاسی نمایید.

  1. با کودک هم سطح شوید

برای عکاسی بهترین ارتفاع هم سطح بودن با کودک است. عکاسی از بالا یا پایین به جذابیت عکس های هم سطح نیستند.

  1. عکاسی از چهره کودک

صورت کودک به دلیل لطافت زیاد و زیبایی و معصومیت بیش از حد یکی از بهترین موارد برای آتلیه کودک در درختی کرج است. لذا هرگز از عکاسی از چهره صورت غافل نشوید چرا که جذابیت آن بیشتر از هر فیگور و پوزیشنی است.

امیدواریم که این نکات و مواردی که در این بخش مطالعه نمودید بتواند شما را یک قدم به عکاسی بهتر از کودک نزدیک تر کند. در صورت رضایت از مطلب آن را با دوستان کودک دار خود به اشتراک بگذارید.

سایر خدمات آتلیه فتو رستا:

آتلیه عکاسی کودک در تهران

آتلیه بارداری در کرج

نمونه کارهای عکاسی کودک

قیمت عکاسی کودک چنده؟

هزینه آتلیه و عکاسی کودک بستگی به انتخاب شما در مورد تعداد عکس ها، نوع آلبوم و سایر موارد انتخابی شما داره که اگر تماس بگیرید بهتون توضیح میدیم و قیمت دقیق مشخص میشه

آتلیه کودک فتورستا در کجای کرج قرار داره؟

آتلیه فتورستا دقیقا در درختی گلشهر کرج روبروی فروشگاه امیران قرار گرفته و لوکیشن و آدرس دقیق در قسمت پایین سایت موجوده

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314