آتلیه کودک در عظیمیه کرج (بهترین عکاسی)

آتلیه کودک عظیمیه کرج

سلام به همراهان گرامی و کودکان خردسال و زیبا که می خواهند عکس های یادگاری زیبایی در آتلیه کودک در عظیمیه کرج ثبت کنند. در این مطلب به بررسی یک سری نکات مهم در ایجاد عکس های زیبا و جذاب از کودکان خواهیم پرداخت لذا تا انتهای مطلب ما را همراهی فرمایید.

نکات عکاسی از کودکان

در رابطه با عکاسی کودک می بایستی به دقت عمل کرد و یک سری نکات مهم را به خاطر داشت و رعایت کرد چرا که همانند عکاسی از بزرگسالان نیست و شما به عنوان عکاس حاظر در صحنه عکاسی باید بدانید که به واسطه چه عملکردی و در چه لحظه ای لازم است که شاتر را فشار دهید. در قسمت پایین به بررسی برخی از نکات مهم در عکاسی کودک در آتلیه کودک کرج خواهیم پرداخت:

  1. عکس های سیاه و سفید

عکاسی سیاه و سفید از آن دسته از عکاسی هایی است که هرگز کهنه نمی شوند و یک جذابیت خاصی در آن ها نقش بسته است. همچنین این نوع عکاسی معصومیت چهره کودکان را بیشتر نمایان می کند.

  1. استفاده از المان های طبیعی

استفاده از المان های طبیعی یکی از جذابیت های عکاسی در آتلیه کودک در عظیمیه کرج می باشد. در نظر داشته باشید که در صورت نداشتن امکان عکاسی در طبیعت، حتما از هر چیز طبیعی همانند گل های طبیعی، آب، نیمکت های چوبی، آتش، شومینه و … استفاده نمایید چرا که جلوه بیشتری به عکس ها خواهند بخشید.

  1. خواب های شیرین

از جمله پوزیشن های بسیار موثر و جذاب برای عکاسی کودک، لحظه خواب این موجودات با نمک است چرا که بسیار معصومانه و همانند فرشته ها به خواب می روند.

  1. حالت های با مزه

از سری عکس های خوبی که می تواند در سال های آینده بسیار با مزه تر و دوست داشتنی تر به نظر برسد این است که از کودکان در حالت های شلخته، زمان هایی که مشغول خوردن خوراکی هستند و در کثیف ترین و با نمک ترین حالت خودشان هستند عکس برداری نمایید.

حتی می توانید این حالت ها را در زمان هایی که نقاشی می کنند و یا خمیر بازی و گل بازی می نمایند عکاسی نمایید.

  1. وسایل پدر و مادر

از جمله عکس های خوبی که می تواند برای کودکان در آینده به نوستالژی تبدیل شود این است که با استفاده از وسایل و لوازم پدر و مادر از آن ها در آتلیه کودک در عظیمیه کرج عکاسی نمایید. مثلا از کلاه یا عینک و یا کفش های والدین در این صورت می توانید استفاده نمایید.

  1. عکس های نیم رخ و سه رخ

از جمله عکس های دوست داشتنی و دلبرانه ای که می توانید از کودک بگیرید عکاسی در حالت های نیم رخ و سه رخ کودکان می باشد چرا که این گونه از عکس ها همیشه احساسی روحانی را به بیننده القا می کنند.

سخن پایانی

امیدواریم که این مطالب و نکات در رابطه با عکاسی در آتلیه کودک در عظیمیه کرج به درد شما عزیزان خورده باشد و بتوانید عکس های جذابی از سوژه های خردسال خود تهیه نمایید. برای اطلاع از شرایط 19% تخفیف ویژه و جدید با ما تماس بگیرید.

آتلیه کودک گوهردشت کرج

آتلیه کودک در گلشهر کرج

آتلیه کودک در درختی کرج

آتلیه عکاسی کودک در تهران

آتلیه کودک در مهرشهر کرج

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314