آتلیه کودک در گلشهر کرج

آتلیه کودک در گلشهر کرج

سلام به همراهان گرامی و کسانی که قصد دارند برای عکاسی از کودک دلبندشان آن ها را به آتلیه کودک در گلشهر کرج ببرند.

عکاسی نمودن از کودکان کوچک علاوه بر این که بسیار لذت بخش می باشد؛ در سنینی بزرگ سالی کودک نیز موجب مرور خاطرات شده و بسیار به یاد ماندنی می شود. اما باید به خاطر داشت که این عکاسی بی دردسر نبوده و یک سری ترفند برای گرفتن شات های خوب وجود دارد که می بایستی شخص عکاس آن ها را رعایت نماید. در ادامه مقاله به بررسی برخی از این موارد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ترفندهای عکاسی از کودک

همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم در آتلیه کودک در گلشهر کرج عکاسان از ترفندهای جالبی برای درست در آمدن عکس بچه ها استفاده می نمایند. از جمله این ترفند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به طور دائم عکس بگیرید

یکی از ترفندهایی که باعث می شود عکس های لحظه ای و جذابی از کودکان بگیرید این است که انگشتتان روی شاتر باشد چرا که تغییرات لحظه ای که کودک انجام می دهد ممکن است در بعضی لحظات بسیار زیبا و با مزه باشد و اگر به صورت مکرر از کودک عکس بگیرید می توان از بین چندین شات یک شات عکس خوب و با کیفیت از توی آن در آورد.

تنظیم نور

کودکان به دلیل این که بسیار حرکت دارند و در تکاپو هستند لازم است تا ترفندی برای گرفتن عکس در این لحظات داشته باشید. در آتلیه کودک در گلشهر کرج عکاسان در این لحظات دیافراگم را باز می گذارند تا اثر تمامی حرکت های کودک از بین برود.

از طرفی اگر می خواهید شات های زیبا از کودکان بگیرید بهتر است از نورهای طبیعی و غیر مستقیم استفاده نمایید چرا که این حالت، لطافت و نرمی پوست کودک را بیشتر نمایان می سازد.

پس زمینه عکاسی

سعی کنید در عکاسی از کودکان از زمینه های ساده تری استفاده نمایید چرا که در این صورت کودک جلوه بیشتری پیدا می کند. زمینه های خیلی شلوغ و خیلی روشن از زیبایی عکس کودک می کاهد. بهترین رنگ ها برای زمینه عکاسی سفید بژ خاکستری روشن کرم و آبی آسمانی هستند.

حالت عادی و طبیعی

همه ما می دانیم که کودکان در حالت طبیعی خود و بدون این که بخواهند نقش القا شده را بازی نمایند بسیار شیرین و با مزه تر هستند لذا در زمان هایی که کودک در حال بازی کردن است و یا در حال غذا خوردن و خمیازه کشیدن و به طور کلی در حالت طبیعی خودش می باشد، بهترین زمان برای گرفتن شات های خوب و زیبا می باشد.

لبخند کودک

لبخند زدن کودکان در عکس ها یکی از المان هایی می باشد که عکس ها را بسیار جذاب تر می کند. از مادر و یا پدر کودک بخواهید که با اون صحبت کند و به این واسطه لبخندی روی صورت کودک بنشیند. هرگز سعی نکنید با در اوردن شکلک های عجیب و غریب کودک را بترسانید.

کلام آخر

امیدواریم که این نکات در رابطه با عکاسی در آتلیه کودک در گلشهر کرج به شما کمک کند و بتوانید از کودکان خود و یا سایر افراد عکس های زیبا و به یاد ماندنی ای بر جای بگذارید. اگر این مطالب برای شما مفید بوده است آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سایر خدمات فتو رستا:

عکاسی کودک در کرج ❤️

آتلیه بارداری در کرج ❤️

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314