آتلیه کودک در گوهردشت کرج

آتلیه کودک گوهردشت کرج

سلام به همراهان گرامی و کودکان کوچک که سوژه های عکاسی در آتلیه کودک در گوهردشت کرج (رجایی شهر) می باشند. در این مطلب به بررسی برخی از نکاتی که موجب جذابیت عکس های گرفته شده از کودکان می شود را بازگو خواهیم کرد لذا تا انتهای این مطلب جذاب ما را همراهی فرمایید.

نکات عکاسی از سوژه کودک

هر چند عکاسی از کودک به علت زیبایی و لطافت صورت کودکان بسیار راحت به نظر می رسد اما واقعیت این است که سوژه های کودک از هر نظر جزو سخت ترین سوژه ها می باشند لذا لازم است با دانستن برخی نکات در امر عکاسی از این موجودات نازنین و کوچک موفق تر باشیم. در ادامه به بررسی برخی از این نکات عکاسی خواهیم پرداخت:

  1. لباس کودک

لباس کودک از آن دسته از مواردی است که می تواند تاثیر به سزایی در روند عکاسی و زیبا تر شدن عکس ها بگذارد. در آتلیه کودک در گوهردشت کرج می توانید از لباس هایی که تم فانتزی دارند استفاده نمایید و از اکسسوری هایی که موجب جذابیت هر چه بیشتر عکس های کودک می شود نیز بهره ببرید برای مثال می توانید از کراوات و پایپیون های کوچک و یا گل سر های رنگی و کوچک و زیبا استفاده کنید.

استفاده نمودن از لباس های سفید برای عکس های با اکسسوری موجب به چشم آمدن این لوازم خواهد شد لذا لباس سفید را فراموش نکنید. عکس کودکان با لباس سفید و پس زمینه رنگی جزء عکس های پر طرفدار هستند.

  1. گریم کودک

یکی دیگر از روش هایی که می توان به جذابیت عکس هایی که در آتلیه کودک در گوهردشت کرج تهیه می شود افزود این است که بتوانید از گریم های متنوعی روی صورت کودکان استفاده نمایید تا جذابیت این عکس ها چندین برابر شود. مثلا می توانید با استفاده از گریم های فانتزی به شکل پروانه و یا کلاه گیس ها و سبیل های مصنوعی با در نظر گرفتن سن کودک و سلیقه والدین نمای زیبایی به عکس ها ببخشید.

  1. توجه به چشم ها

توجه نمودن به چشم ها و عکاسی نمودن بر اساس مدلی که چشم ها نگاه می کنند می تواند یکی از خلاقیت های موثر در عکاسی در آتلیه ها باشد. چرا که چشم ها همیشه منعکس کننده احساسات کودکان و به طور کلی انسان ها می باشند و نمی توان از آن ها صرف نظر کرد. سعی نمایید از چهره کودکان در لحظاتی که مستقیم به دوربین شما نگاه می کنند عکس برداری کنید چرا که جذابیت عکس ها به این شیوه چندین برابر می شود.

  1. زمینه عکاسی مناسب با فصل

حتما به خاطر داشته باشید که یکی از جذابیت هایی که می توانید چه در عکس های کودکان و چه بزرگسالان به عکس ها اضافه نمایید استفاده نمودن از زمینه های عکاسی مناسب با هر فصل از سال است. به این صورت که می توانید مثلا با هر مناسبت در هر فصلی چه عید نوروز در طبیعت چه برف بازی در شب یلدا و چه شب کریسمس می توانید تم ها را متناسب با فصول انتخاب کرده و عکاسی های جذابی را رقم بزنید.از دیگر مثال ها برای این موارد می توان به استفاده از برگ های خشک پاییزی و یا سفره هفت سین و یا سبدی از انار های قرمز که نشان دهنده شب یلدا هستند اشاره کرد.

کلام آخر

امیدواریم که این نکات بتواند در آتلیه کودک در گوهردشت کرج برای شما عزیزان در عکاسی از سوژه هایتان کمک کننده باشد. اگر این مطالب برای شما مفید واقع شده است حتما آن را با دوستان عکاس خود به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ها کلیک کنید (عکاسی کودک در کرج | آتلیه کودک در تهران | آتلیه کودک در درختی کرج | آتلیه کودک در گلشهر کرج | نمونه کار عکاسی کودک)

قیمت عکاسی کودک در آتلیه گوهردشت چنده؟

قیمت عکاسی بستگی به نوع آلبوم انتخابی و تعداد عکس و کیفیت چاپ بستگی داره که تمامی موارد به انتخاب و سلیقه شما انجام میشه

برای روز عکاسی در آتلیه کودک چی باید بیارم؟

آتلیه کودک گوهردشت مجهز به بیش از 100 دکوراسیون مختلف و تمامی امکانات لازم می باشد. پس با خیال راحت بیایید و لازم نیست چیزی همراه داشته باشید! برای اطلاعات کامل کلیک کنید

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314