آتلیه کودک در مهرویلا کرج ( بهترین عکاسی)

آتلیه-کودک در مهرویلا کرج

مامان باباهای مهربون سلام، ما دوباره اومدیم با کلی مطالب جذاب و آموزنده که میخوایم اونارو تو مقاله بهترین آتلیه کودک در مهرویلا کرج براتون توضیح بدیم.

معرفی آتلیه کودک در مهرویلا کرج

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری فتورستا بهترین و تخصصی ترین آتلیه عکاسی کودک در کرج از جمله در مهرویلا کرج هست که خدمات خودش رو بصورت کاملاً حرفه ای و با کیفیت بالا در دوران بارداری و کلیه دوران زندگی کودک دلبندتون از نوزادی تا نوجوانی  در آتلیه، فضای باز و تو خونتون به شما عزیزان ارائه میده.

آتلیه کودک در مهرویلا کرج با سابقه ای درخشان و با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده، تمام تلاشش رو در جهت ارائه بهترین خدمات به شما عزیز کرده که هدف این آتیله عکاسی و فیلمبرداری از کودک در کرج، جلب رضایت شما مشتریان  گرامی و نشوندن لبخند رضایت روی لباتون از این لحظات خاطره انگیز و تکرار نشدنی و بیادماندنی هست.

امیدواریم بتونیم بهترین خدمات رو در آتلیه کودک در مهرویلا کرج بهتون ارائه بدیم.

چند ویژگی برتر آتلیه کودک در مهرویلا کرج

تربیت نیروهای متخصص، حرفه ای و آموزش دیده در ارتباط با نوزاد و کودک

استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات نورپردازی

دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان کرج

جلب رضایت مشتریان در آتلیه کودک در مهرویلا کرج  

ارائه بهترین خدمات و با کیفیت بالا

قیمت منصفانه و ارزان و تخفیف برای مناسبت ها

ارائه با کیفیت ترین چاپ ها با همکاری مجهزترین لابراتوآر ایران

دارا بودن محیطی آرام و لوکس

عکاسی و فیلمبرداری فرایندی هست که از اول تا آخرش یعنی از زمانی که تصمیم میگیریم و فکر میکنیم به اینکه که بریم برای عکاسی، کجا بریم، چه عکسایی و تو چه فضایی بگیریم، آمادگی برای عکاسی، لحظه عکاسی و چاپ و تحویل عکس و حتی بعدش هر زمانی که عکس و فیلم هامون رو نگاه میکنیم همش پر از خاطرات خوب و شادی هست.

اما بدون شک این پروسه در عکسبرداری و فیلمبرداری از کودکان خیلی شادتر، شیرین تر و به یادماندنی ترهست ولی درعین حال  با توجه به سن و رفتار کودک یه سری چالش هایی داره که یکی از هدف های آتلیه کودک در مهرویلا کرج اینه که بتونه با برنامه ریزی جهت آمادگی های لازم، این چالش ها رو برای شما مامان باباهای عزیز کم بکنه.

نکات آمادگی کودک برای عکاسی در آتلیه کودک در مهرویلا کرج

تغذیه و استراحت کودک

خوب استراحت کند و سیر شده باشد، من شما را نمی دانم اما من گرسنه می شوم! اطمینان از اینکه کودک شما به خوبی استراحت می کند و تغذیه می کند، قطعا شانس داشتن روحیه خوب برای عکس ها را افزایش می دهد. آب و تنقلات همیشه ایده خوبی برای عکاسی شما هستند – توصیه آتلیه کودک در مهرویلا کرج اینه که فقط سعی کنید تنقلات کوچک و نامرتب نباشند.

لباس راحت و مناسب

راحت لباس بپوشید، انتخاب لباس مناسب و راحت تاثیر زیادی بر ظاهر تصاویر شما و همچنین بر احساس شما و فرزندانتان خواهد داشت. اگر دختر شما فقط دامن می پوشد، دامن را در آغوش بگیرید! مجبور کردن او به پوشیدن لباسی متفاوت به احتمال زیاد منجر به ناراحتی کودک شما خواهد شد.

به آنها بگویید چه انتظاری دارید و برنامه شما چیست

به آنها بگویید که برای گرفتن عکس به  کجا می روید مثلا میریم آتلیه کودک در مهرویلا کرج یا باغ یا دریا، چقدر طول می کشد و چرا برای شما مهم است، به شما کمک می کند تا کودک (فرزندان) نیز برای عکسبرداری آماده باشند.

چیزی را که دوست دارند بیاورید

ایده یک جلسه عکس ممکن است برای کودک شما ترسناک باشد. اجازه دادن به آنها برای آوردن یک اسباب بازی یا چیزی که برای آنها خاص است ( که این امکان در آتلیه کودک در مهرویلا کرج وجود دارد) ممکن است به آنها کمک کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

بچه ها را هیجان زده کنید به آنها بگویید چقدر سرگرم کننده خواهد بود

در مورد چیزهای سرگرم کننده ای که می توانند انجام دهند صحبت کنید، مثلاً اگر عکاسی در فضای باز هست سرگرمی هایی مانند مسابقه با یکدیگر، بازی های گروهی، پیدا کردن درختی افتاده برای بالا رفتن یا آب بازی در دریا  و بازی با پرنده ها و گل ها. نگرش های مثبت مسری هستند، اگر در مورد آن هیجان زده باشید، به احتمال زیاد آنها مسری هستند. شما هم هیجان زده باشید.

تشویقی برای بعد از عکاسی

برنامه‌ای سرگرم ‌کننده  برنامه ریزی کنید تا بعد از جلسه عکستان به عنوان پاداش، کاری سرگرم‌ کننده انجام دهید. قول رفتن به پارک یا خوردن یک بستنی می تواند به اندازه کافی پاداش باشد تا به کودک شما کمک کند منتظر جلسه باشد. ما در آتلیه کودک در مهرویلا کرج دریافتیم که پاداش‌ها بهتر از اولتیماتوم‌ها هستند و هدفمون اینه که جلساتمون رو سبک و سرگرم ‌کننده نگه داریم!

خوش بگذره! نگران ترغیب فرزندتان به لبخند زدن نباشید

هدف  ما در آتلیه کودک در مهرویلا کرج این است که از تعاملات طبیعی بین شما و خانواده تان عکس بگیریم. اگر بازی ای وجود دارد که کودک شما دوست دارد انجام دهد  بیایید آن را بازی کنیم! عکس های خانوادگی مهم هستند، اما ارزش استرس را ندارد. روی لذت بردن از خود، حضور در کنار خانواده و تفریح تمرکز کنید.

شماره تماس آتلیه کودک در مهرویلا کرج

ضمن تشکر از صبر و حوصله شما عزیزان، اگه مطالب بالا در خصوص معرفی آتلیه کودک در مهرویلا کرج براتون جذاب و مفید بود و شما عزیزان رو درانتخاب بهترین آتلیه در شهرکرج کمک کرد، خوشحال میشیم برای استفاده از خدمات آتلیه کودک در مهرویلا کرج با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۴۳۱۴ تماس بگیرید.

 

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314