آتلیه کودک در هفت تیر کرج (بهترین عکاسی)

آتلیه کودک در هفت تیر کرج

آتلیه کودک در هفت تیر کرج، در بین والدین با توجه به عوامل زیادی انتخاب میشه؛ یکی از این عوامل که معمولا از اهمیت زیادی برخورداره، انتخاب آتلیه‌ایه که خدمات عکاسی رو با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر آتلیه‌ها در کرج ارائه میده.

مخصوصا والدینی که صاحب نوزاد هستن و دوست دارن از این دوره گذرا و محدود نهایت استفاده و لذت رو ببرن و لحظه به لحظه نوزاد رو به تصویر بکشن؛ پس انتظار پیدا کردن آتلیه با خدمات ارزان در البرز، کاملا معقول و طبیعیه.

اما مسئله مهمی که وجود داره، اینه که افراد نسبت به عبارت “خدمات ارزان” یه گارد ذهنی دارن؛ چون بر این باور هستن که وقتی “خدمات”، کنار واژه “ارزان” قرار میگیره به این معنیه که کیفیت خودش رو از دست میده.

اما این تصور کاملا اشتباهه. چرا؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به جواب سوالتون برسید.

مقاله پیشنهادی : آتلیه کودک در کرج

3 نکته طلایی در انتخاب آتلیه کودک در هفت تیر کرج

بهتره بدونید انتخاب آتلیه کودک ارزان در کرج فقط به این معنی نیست که با هزینه کم‌تری خدماتش رو ارائه بده؛ بلکه به این معنیه که خدماتش رو طوری به مشتری ارائه بده که هزینه‌های اون رو تا حد زیادی کاهش بده.

از طرفی هم بتونه متنوع‌ترین و جذاب‌ترین آلبوم عکس رو برای کودک شما به یادگار بذاره.

ممکنه با مطالعه مطالب بالا کمی دچار سردرگمی شده باشید و این کاملا طبیعیه؛ بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه منظور ما از انتخاب آتلیه کودک در هفت تیر کرج با قیمت ارزان بشید.

1.    انتخاب آتلیه با خدمات متنوع

شاید براتون عجیب باشه انتخاب یه آتلیه که خدمات متنوعی رو ارائه میده، چه تاثیری در کاهش هزینه‌های عکاسی نوزاد و یا کودک داره؟

اما مسئله مهم اینه که با مراجعه به مجموعه‌ایی که صفر تا صد خدمات مورد نیاز شما رو ارائه میده؛ دیگه هیچ نیازی به مراجعه به آتلیه‌های دیگه ندارید و همین امر باعث میشه تا حد زیادی هزینه‌هاتون کاهش پیدا کنه.

از طرفی هم وقتی چندین خدمات رو به صورت همزمان از یه آتلیه حرفه‌ای دریافت میکنید، مشمول یه سری تخفیفات میشید.

همچنین شما با مراجعه دائمی به یک مجموعه و آتلیه‌ای که به صورت حرفه‌ای فعالیت میکنن، تو دسته مشتریان ویژه قرار میگیرین و به همین دلیل مزایایی رو برای شما در نظر میگیرن.

اما اگه باز هم بخوایم از یه دید دیگه به این موضوع نگاه کنیم، مراجعه به آتلیه کودک در هفت تیر کرج که خدمات متنوعی رو ارائه میده، باعث صرفه‌جویی در زمان شما هم میشه؛ که این خودش به تنهایی یه مزیت بی‌نظیره. چون:

اولا: شما فقط یه بار زمانتون رو برای شناسایی یه آتلیه حرفه‌ای و باکیفیت صرف میکنید، و هر سری که قصد دارید کودک دلبندتون رو برای دریافت خدمات عکاسی کودک به آتلیه ببرید، دیگه نیازی به صرف زمان جهت شناسایی بهترین آتلیه کودک در هفت تیر کرج نخواهید داشت.

دوما: همونطور که گفته شد، شما فقط با مراجعه به یه آتلیه، تمام خدمات مورد نیازتون رو دریافت میکنید؛ درواقع فقط یه بار وقت رزرو میکنید ولی همزمان چندین خدمات متنوع رو زیر نظر حرفه‌ای‌ترین پرسنل و تیم عکاسی دریافت میکنید.

2.    ارائه خدمات عکاسی کودک با لباس

یه نکته دیگه که باعث کاهش هزینه‌های شما در آتلیه کودک در هفت تیر کرج میشه، اینه که آتلیه‌ای رو انتخاب کنید که خدمات عکاسی کودک با لباس رو ارائه میده.

مامان و باباهایی که قبلا برای عکاسی از نوزاد و یا کودکشون به آتلیه رفتن، به خوبی میدونن که هزینه تهیه لباس برای عکاسی سرسام آوره؛ والدینی هم که قصد دارن کودک و یا نوزادشون رو به یکی از حرفه‌ای‌ترین آتلیه‌های البرز ببرن، قطعا میخوان که در اون روز عکس‌های متنوعی رو با لباس‌ها و تم‌های مختلف بگیرن.

پس اگه از این دید به ماجرا نگاه کنید، میبینید که با انتخاب چنین آتلیه‌ای در بخش زیادی از هزینه‌ها صرفه‌جویی میشه و فقط هزینه خدمات آتلیه رو دوشتونه؛ نه هزینه‌های متفرقه دیگه مثل تهیه لباس و….

لازم به ذکره که علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در زمان شما هم صرفه‌جویی میشه؛ چرا که دیگه قرار نیست زمانی صرف انتخاب و خرید لباس کنید. از اون جایی هم که زمان بهترین و ارزشمندترین دارایی ماست، پس انتخاب چنین آتلیه‌ای یکی از مهم‌ترین تصمیماتیه که هر مامان و بابایی میتونه برای دلبندش بگیره.

بهتره بدونید یکی از 10‌ها دلایلی که باعث محبوبیت آتلیه فتورستا شده، ارائه خدمات عکاسی نوزاد و کودک با لباسه که باعث ارزان قیمت شدن خدمات آتلیه برا والدین شده.

3.    اخلاق مداری و حرفه ای بودن عکاس آتلیه کودک در هفت تیر کرج

انتخاب آتلیه‌هایی که عکاس و پرسنلشون رفتار حرفه‌ای دارن و در کنار مهارت و تجربه زیادشون اخلاق مدار هم هستن، رابطه مستقیمی با کاهش هزینه‌های عکاسی شما داره.

بهتره بدونید مزیت مهمی که کودکان و نوزادان نسبت به بزرگسال‌ها دارن، اینه که در طبیعی‌ترین حالت ممکن خودشون، میتونن زیباترین ژست‌ها رو خلق کنن.

حالا اگه بتونید یه آتلیه کودک در هفت تیر کرج پیدا کنید که عکاس در کنار استفاده از تکنیک‌های مختلف عکاسی، رفتار مناسبی رو با کودک داشته باشه و اون رو به عکاسی مشتاق کنه و لحظات نابی رو براش رقم بزنه؛ درواقع شما رو 10‌ها پله از لحاظ هزینه مالی و زمانی جلو انداخته.

چون دیگه نیاز به دریافت خدماتی مثل ادیت‌های حرفه‌ای عکس کودک نخواهید داشت.

از طرفی‌هم آتلیه‌هایی مثل فتورستا که خدمات ادیت حرفه‌ای هم ارائه میدن، این امکان رو برا والدین فراهم کردن که بتونن عکس‌هایی که قبلا توسط خودشون از کودک و یا نوزادشون گرفته شده رو به حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن ادیت کنن.

بنابراین والدینی که زمان و یا محدودیت بودجه برای به آتلیه بردن دلبندشون دارن، میتونن از این خدمات بهره‌مند بشن و باز هم آلبوم حرفه‌ای رو از دوران کودکی و نوزادی فرزندانشون تهیه کنن.

شماره تماس آتلیه کودک ارزان قیمت در هفت تیر کرج

فرقی نمیکنه ساکن کدوم شهر از استان البرز هستید بنابراین اگه شما هم قصد دارید هزینه‌های عکاسی کودکتون رو با توجه به روش‌های گفته شده در این مقاله کاهش بدید؛ به شما پیشنهاد میکنم که همین حالا از طریق دکمه رزرو وقت، یه وقت برای مراجعه به مجموعه حرفه‌ای فتورستا بگیرید.

و یا با شماره تماس‌های قرار داده شده، تماس بگیر تا به تمام مزایای گفته شده در این مقاله دست پیدا کنید و خدمات مورد نظرتون رو از حرفه‌ای‌ترین و باتجربه‌ترین عکاس‌ها و پرسنل‌ها دریافت کنید.

لازم به ذکره که ما در فتورستا تو روز‌های تعطیل هم با شماره تماس 02632717953 پاسخگوی شما هستیم.

سوالات متداول

قیمت خدمات آتلیه کودک چقدر است؟

عوامل زیادی در قیمت خدمات آتلیه کودک موثر هستن که برخی از اون‌ها عبارتند از: نوع عکاسی، مدت زمان عکاسی، تعداد خدمات جانبی و تعداد عکس‌ها. بهترین راه برای اطلاع از هزینه‌های آتلیه کودک اینه که با آتلیه مورد نظرتون تماس بگیرید و از شرایط و قیمت خدماتشون آشنا مطلع بشید.

آیا خدمات عکاسی کودک با لباس در همه آتلیه ها ارائه می شود؟

خیر؛ خدمات عکاسی کودک با لباس فقط در بعضی از آتلیه‌ها ارائه میشه؛ بنابراین شما میتونید یه آتلیه که این خدمات رو ارائه میده پیدا کنید و از خدماتشون بهره‌مند بشید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314