آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج (بهترین عکاسی)

آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج

آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج، نه تنها به ساکنین کرج بلکه به تمام نقاط کرج و حتی سایر شهر‌های استان البرز هم خدمات خودش رو ارائه میده؛ و والدینی که دغدغه عکاسی حرفه‌ای از کودک و نوزداشون رو دارن، میتونن بدون هیچ نگرانی از خدمات حرفه‌ای و متنوع بهره‌مند بشن.

اما سوالی که اینجا پیش میاد اینه که یه آتلیه کودک در کرج و خدمات عکاسی از کودک و نوزاد چه ویژگی‌هایی داره؛ که مامان و بابا‌ها رو مجاب میکنه از سراسر استان البرز و کرج بهش مراجعه کنن، حتی اگه فاصله زیادی باهاش داشته باشن؟

اگه شما هم میخواید به طور دقیق به این سوال ذهنتون جواب داده بشه، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید؛ چرا که تو این مقاله یاد میگیرم که یه آتلیه محبوب و حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی داره. و همچنین اگه شما هم قصد مراجعه به آتلیه و دریافت خدمات عکاسی نوزاد و یا کودک رو دارید، باید به چه نکاتی توجه کنید.

 

6 ویژگی مهم آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج

همونطور که اشاره کردیم بعضی از آتلیه‌ها، مراجعینشون فقط به اطراف خودشون محدود نیست و از تمام نقاط شهر و یا حتی استان بهش مراجعه میکنن.

خب قطعا چنین آتلیه‌ای ویژگی‌های منحصر به فردی داره که باعث این حجم از استقبال از سمت والدین شده.

بنابراین در این بخش ما قصد داریم بررسی کنیم که این آتلیه‌ها، چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارن که به گزینه اول مامان و بابا‌ها تبدیل شدن؛ طوری که حتی فاصله مکانی هم جلودارشون نمیشه؟

1. مهارت در عکاسی کودک و نوزاد

دیگه تو این دوره و زمونه همه میدونن که باید یه آتلیه رو انتخاب کنن که تیم عکاسی حرفه‌ای و باتجربه‌ای داشته باشه؛ اما نکته مهم در عکس کودک و در حالت کلی هر خدماتی که به کودکان مربوط میشه، اینه که تیم ارائه دهنده خدمات، مهارت لازم برای ارائه اون خدمات به کودکان رو داشته باشن.

بنابراین این جا با یه مسئله مهم تحت عنوان مهارت در عکاسی کودک و نوزاد مواجه میشیم.

درواقع هر عکاس باتجربه و حرفه‌ای، توانایی عکاسی از کودکان رو نداره.

به همین دلیل هم هست که عبارت “آتلیه تخصصی کودک” اهمیت زیادی داره؛ و مامان و بابا‌هایی که قصد دارن کودک و نوزادشون رو به آتلیه ببرن، باید بهش توجه ویژه‌ای داشته باشن.

پس تو این بخش به این نتیجه رسیدیم که آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج، زمانی به سایر آتلیه‌ها ترجیح داده میشه، که خدمات تخصصی عکاسی کودک رو ارائه بده.

2. تجهیزات و امکانات حرفه ای عکاسی

تجهیزات و امکانات حرفه‌ای عکاسی، یکی دیگه از دلایل مهم محبوبیت و انتخاب یه آتلیه از بین لیست بلند بالایی از آتلیه‌های کرج و استان البرزه که باعث میشه فاصله و موقعیت جغرافیایی برای والدین معنی خودشو از دست بده؛ و از اون سر شهر به این سر شهر بیان تا خدمات عکاسی نوزاد و عکاسی کودک رو دریافت کنن.

همیشه به خاطر بسپارید که آتلیه‌های تخصصی کودک و بارداری در کرج که به کار خودشون و همچنین زمان و بودجه مراجعینشون اهمیت قائل هستن، از تجهیزات حرفه‌ای برای عکاسی استفاده میکنن.

3. برخورد حرفه ای پرسنل با والدین و کودک

مهارت و تجربه عکاس یه طرف؛ مهارت پرسنل آتلیه در نحوه برقراری ارتباط با کودک و والدینش یه طرف دیگه.

بهتره بدونید آتلیه‌هایی که پرسنلش با والدین و مراجعین رفتار حرفه‌ای داره؛ همیشه جزو گزینه‌های اول لیست افراد قرار میگیرن.

درواقع حس خوبی که از این نوع رفتار حرفه‌ای و اصولی با خود و فرزندشون دریافت میکنن رو نمیتونن نادیده بگیرن؛ چرا که مهم‌ترین اصل در عکاسی، خلق و خوی کودک و همچنین والدینه.

چون احساس درونی کودک و والدین در چهرشون کاملا مشهوده و همین امر تاثیر زیادی در نتیجه عکاسی داره.

4. ارائه متنوع ترین خدمات عکاسی در آتلیه کودک در چهارراه طالقانی

خب مسلما مامان و بابا‌ها آتلیه‌ای رو انتخاب میکنن که پکیج کاملی از خدمات مورد نیازشون رو در خودش جا بده.

حالا فرقی نمیکنه که آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج باشه یا سایر نقاط کرج و حتی سایر شهرهای استان البرز.

طبق بررسی‌ها، والدین معمولا جایی رو انتخاب میکنن که تمام خدمات مورد نیازشون رو پوشش بده و زمان و انرژی کمتری رو ازشون بگیره.

به عنوان مثال ما در آتلیه فتورستا، نه تنها خدمات حرفه‌ای عکاسی نوزاد و کودک رو ارائه میدیم، بلکه خدمات عکاسی دوران بارداری و حتی ایده‌های عکاسی پیش از دوران بارداری و انتظار بارداری رو هم ارائه میدیم.

خب در چنین شرایطی مسلمه که مراجعین ما با یک بار دریافت خدمات و مشاهده نتایج حرفه‌ای و منحصر به فرد، در هر جای استان البرز که باشن دوباره برمیگردن پیش خودمون و از خدمات ما استفاده میکنن.

درواقع ما از سال 1394 شاهد برگشت مشتریان خودمون تا همین لحظه بودیم؛ چرا که هر روز به تنوع خدمات خودمون اضافه کردیم و از همه مهم‌ترین این خدمات رو توسط بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم عکاسی، ایده پردازی و دکوراسیون ارائه میدیم.

5. دکوراسیون و تم های منحصر به فرد

ویژگی مهم دیگه‌ای که کودکان و والدین رو شیفته خودش میکنه و باعث محبوبیت آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج نسبت به سایر آتلیه‌ها میشه اینه که:

دکوراسیون و تم‌های منحصر به فردی رو برای عکاسی از کودک و نوزاد تدارک میبینه که مثلش رو نمیشه در هیچ آتلیه‌ای پیدا کرد.

درواقع این آتلیه‌ها برای مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف ایرانی و جهانی، دکوراسیون و تم جذاب و منحصر به فردی دارن که هر مامان و بابایی رو برای عکاسی فرزندشون در اون‌ها بی‌قرار میکنه.

یکی از دلایل وفاداری کودکان و والدین به فتورستا هم همین ویژگی منحصر به فردشه که با کمک تیم حرفه‌ای دیزاینمون، برای هر مناسبتی یه دکوراسیون و تم منحصر به فردی رو طراحی و اجرا کردیم.

و بخش جذاب‌تر قضیه اینه که مجموعه ما لباس مناسب با تم و دکوراسیون رو در اختیار کودکان قرار میده؛ و نمیذاره آب تو دل کودک و والدین بابت تهیه لباس هماهنگ با تم‌های موردنظرشون تکون بخوره.

6. مقرون به صرفه بودن خدمات آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج

مقرون به صرفه بودن آتلیه کودک در چهارراه طالقانی کرج، یکی دیگه از دلایلیه که باعث میشه مراجعین با یه بار مراجعه، به مشتری وفادار و دائمی آتلیه تبدیل بشن.

درواقع ارائه خدمات عکاسی قیمت ارزان و یا بهتره بگیم ارائه خدمات عکاسی با قیمت مناسب، در کنار خدمات حرفه‌ای و متنوع، دلیل خوبی برای کسب وفاداری مامان و باباهاست.

شماره تماس آتلیه کودک حرفه‌ای

مسلما با خوندن نکات گفته شده در این مقاله، شما هم به عنوان مامان و بابایی که میخواد دوران شیرین کودکی و نوزادی فرزندش رو به تصویر بکشه، دوست دارید چنین آتلیه‌ای رو در اختیار داشته باشید.

همونطور که در بالا بارها اشاره کردیم، ما در مجموعه فتورستا از سال 1394، محیطی رو با این ویژگی‌ها و 10 ها ویژگی برتر دیگه مثل خدمات عکاسی کودک با لباس و… رو فراهم کردیم تا مامان و بابا‌ها با خیال راحت، خدمات عکاسی از کودک، عکاسی دوره بارداری و پیش از بارداری رو توسط تیم حرفه‌ای تصویربرداری و عکاسی دریافت کنن.

برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای آتلیه تخصصی کودک و بارداری فتورستا، فقط کافیه با شماره‌های قرار داده شده تماس بگیرید؛ و یا از طریق دکمه ” همین حالا وقت رزرو کن” زمان مناسبی رو برای مراجعه به ما رزرو کنی و بهترین لحظات رو برای خودتون و دلبندتون رقم بزنید و در نهایت با یه آلبوم منحصر به فرد از آتلیه بیرون برید.

آتلیه تخصصی کودک و بارداری چه خدماتی را ارائه می دهد؟

آتلیه تخصصی کودک و بارداری با توجه به شرایط و برنامه‌هایی که داره میتونه خدمات متنوعی از جمله خدمات حرفه‌ای عکاسی دوران بارداری و کودک و نوزاد، عکاسی در منزل، عکاسی با لباس، ادیت حرفه‌ای عکس و... رو ارائه بده.

مهم ترین ویژگی های حرفه ای ترین آتلیه کودک چیست؟

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های حرفه‌ای‌ترین آتلیه کودک میشه به مواردی مثل تیم عکاسی حرفه‌ای، قیمت و هزینه معقول خدمات متنوع، استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روز، پیروی از سبک‌های مختلف عکاسی و... اشاره کرد.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. میانگین امتیاز: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314