آتلیه کودک در آزادگان کرج (بهترین عکاسی)

آتلیه کودک در آزادگان کرج

پدر و مادرهای مهربون ساکن کرج سلام، امیدوارم حال دلتون در کنار کودک دلبندتون خوب باشه

تو این مقاله میخوایم شما رو با چند نکته مهم که در عکاسی و فیلمبرداری از کودک در آتلیه فتورستا در آزادگان کرج برای آماده سازی کودک دلبندتان برنامه ریزی میشه آشنا کنیم.

آتلیه فیلم و عکس کودک و نوزاد فتورستا در کرج از شناخته ترین آتلیه های کشور عزیزمان ایران است که خدمات خود را بصورت تخصصی و حرفه ای و با بهترین کیفیت برای دوران بارداری، نوزادی، شیرخورگی، نوپایی، خردسالی و کودکان سنین دبستان در کلیه مناطق  شهر کرج از جمله منطقه آزادگان کرج انجام می دهد و سعی در ارائه تجربه ای خاطره انگیز برای مشتریان خود دارد.

آتلیه فتورستا در آزادگان کرج، عکاسی و فیلمبرداری را در آتلیه، منزل و فضای باز و با در نظر گرفتن شرایط و نظر عکاس و والدین و خلق و خوی کودک و نوزاد انجام می دهد.

عکاسی از کودک در کرج  یکی از بهترین و قشنگترین راه های ثبت لحظات شاد کودکیه که میتونه یکی از بی نظیرترین و بهترین تجربه های زندگیمون باشه اما میتونه یه سری چالش هایی هم داشته باشه که نیاز به  آماده سازی و برنامه ریزی داره.

دوستان عزیزم با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله شما رو با چند نکته مهم که در عکاسی و فیلمبرداری از کودک در آتلیه فتورستا در آزادگان کرج برای آماده سازی کودک گلتون برنامه ریزی و رعایت میشه آشنا کنیم.

6 نکته مهم برای آماده سازی کودک قبل از عکاسی :

۱.انتخاب زمان مناسب برای عکاسی:

منظور از زمان مناسب این است که زمانی را انتخاب کنید که کودک قشنگمون شاد و سرحال باشه و به اندازه کافی استراحت کرده باشه و تو زمان هایی که خسته، گرسنه یا خدایی نکرده مریضه عکاسی رو بزارید برای یه زمان مناسب

۲.جلوگیری از عکاسی در زمان های شلوغ:

سعی کنید برای اینکه عکاسی تو فضایی ساکت و ارام و بدون استرس انجام بشه، تو زمانی که آتلیه خلوته مراجعه کنید.

۳.انتخاب لباس مناسب:

از لباس های راحت و گشاد که کودک بتونه به راحتی حرکت کنه و همچنین از رنگ های شاد و روشن به جای رنگ های خنثی و تیره استفاده کنید. یکی از نکات مهم دیگه در انتخاب لباس مناسب اینه که اگه عکاسی در فضای باز انجام میشه، لباس های مناسب آب و هوا و فصل رو انتخاب کنید.

۴.صحبت با کودک قبل از عکاسی:

صحبت با کودک و اینکه چه انتظاراتی از او دارید و مهم تر اینه که به او اطمینان بدهید که همه چیز به خوبی میگذرد و او می تواند در زمان عکاسی بازی کند و خوش بگذراند.

۵. آماده کردن لوازم ضروری کودک:

لوازم ضروری کودک شامل پوشک، لوازم بهداشتی، اسباب بازی و سرگرمی، میان وعده و بطری آب و داروهای مورد نیاز میشه

۶.ایجاد فضایی آرام:

یکی از نکات مهم در آماده سازی کودک اینه که استرس کودکتون رو کنترل کنید و اگه خسته شد باهاش صحبت کنید، بهش استراحت بدید و به یه فضای آروم ببریدش و باهاش کمی بازی کنید، وقتی آروم شد دوباره بیاریدش برای عکاسی

شماره آتلیه کودک و نوزاد آزادگان کرج:

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، امیدواریم که با مطالب آموزشی بالا در مورد گام های لازم برای آماده سازی کودک شما  قبل از عکاسی در آتلیه تونسته باشیم شما عزیزان رو در انتخاب بهترین آتلیه در شهرکرج آشنا کرده باشیم، اگه از مطالب بالا خوشتون اومده، خوشحال میشیم برای استفاده از خدمات آتلیه کودک در آزادگان کرج با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۴۳۱۴ تماس بگیرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314