آتلیه کودک در کمالشهر کرج (بهترین عکاسی)

آتلیه کودک در کمالشهرکرج

سلام بر دوستان همیشه همراه امروز میخوایم تو این مقاله علاوه بر معرفی یکی از بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری کودک و نوزاد در کمالشهر کرج، شما رو با برخی ترفندهای مهم و اساسی در عکاسی از کودک و نوزاد که تو این آتلیه عکاسی رعایت میشه آشنا کنیم.

قبل از اینکه به ترفندهای مهم عکاسی از کودک و نوزاد اشاره کنیم، میخواهیمم یه توضیحی در خصوص آتلیه عکاسی و فیلمبرداری کودک و نوزاد در کمالشهر کرج براتون بدهیمم.

ویژگی های خاص آتلیه عکاسی در کمالشهر کرج:

این آتلیه عکاسی کودک و نوزاد در شهر کرج فضایی هست که به فرزند دلبندتون این اجازه را می دهد تا تجربه های ویژه و خارق العاده ای در عکاسی داشته باشند.

آتلیه کودک فتورستا در کمالشهر کرج عکاسی و فیلمبرداری را برای سنین مختلف از نوزادی، شیرخوارگی، نوپایی، پیش دبستانی و سنین دبستان و همچنین دوران بارداری برای مناسبت های مختلف از جمله تعیین جنسیت کودک، بارداری، تولد، دندونی، شب یلدا و … انجام می دهد و مخاطبان خاصی دارد.

در این آتلیه عکاسی کودک در کرج با توجه به برآورده کردن نیازهای کودک گلتون از جمله وسایل کاملی مثل اسباب بازی های متنوع، نور و دکور مناسب، تجهیزات حرفه ای و همچنین پس زمینه های رنگی زیبا یکی از شناخته ترین آتلیه های کودک در کمالشهر کرج می باشد که عکاسی و فیلمبرداری را با بهترین عکاسان و کارشناسان متخصص و حرفه ای در منزل، آتلیه و فضای باز انجام می دهد.

در عکاسی از کودک و نوزاد در آتلیه فتورستا در کمالشهر کرج، علاوه بر در نظر گرفتن نکات تخصصی و کیفی، نکات ایمنی و آسایش کودک و اینکه دور از هر گونه استرسی و با خیال راحت در حین بازی و خنده بشه از کودک دلبندتون عکاسی بشه را در اولویت قرار می دهد.

هدف از تاسیس آتلیه عکاسی فتورستا کمالشهر کرج:

هدف از  تاسیس این آتلیه ثبت لحظات شاد و خاطره انگیز کودکی و ثبت آن در قالب تصاویری زیبا و شیرین با گرفتن عکس های طبیعی است.

چند ترفند مهم در عکاسی از کودک کمالشهر کرج:

 ترفندهای مهمی که در آتلیه فتورستا کمالشهر کرج در عکاسی از کودک قشنگتون رعایت میشه و به شما آموزش داده میشه شامل موارد زیر می باشد:

۱.  لباس های راحت بپوشید:

از لباس هایی برای عکاسی استفاده کنید که تو زمان خم شدن، جابجایی و تحرک براتون راحت باشه

۲. ژست های مناسب عکاسی:

ما لیستی از ژست‌ها و ایده‌های مختلف برای عکس‌هایی که می‌خواهید بگیرید به شما پیشنهاد میدیم و شما والدین را راهنمایی می‌کنیم تا برای ژست‌های متنوعی آماده شوید و خود را آماده و هماهنگ کنید.

۳. پیشنهاد لباس والدین:

ما به شما والدین پیشنهاد میکنیم که از چه لباس هایی و با چه رنگ هایی برای ست با لباس فزرند دلبندتون و راحتی خودتون استفاده کنید.

۴. نظر خواهی از والدین در خصوص زمان عکاسی:

بهترین زمان عکاسی از کودکان اکثرا صبح هاست که بچه ها سرحال ترند، ولی با این حال از والدین در مورد برنامه زندگیشان که چه ساعتی از روز برای عکاسی مناسب تر است سوال پرسیده می شود.

۵.صحبت با والدین قبل از عکاسی:

یکی از نکاتی که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد صحبت با والدین قبل از عکاسی است که بتونیم آرامش والدین رو ایجاد کنیم که باعث تولید عکس های بهتر و طبیعی تر میشه.

۶.رعایت نکات ایمنی و بهداشت:

رعایت شستشوی دست قبل از دست از زدن به کودک و عکاسی یکی از نکات بهداشتی مهم در پیشگیری و کنترل عفونت به کودکان می باشد، همچنین توجه به نکاتی مانند دور کردن کودک از وسایل گرم و پریز برق و پیشگیری از افتادن کودک از الزامات ایمنی می باشد که در آتلیه فتورستا رعایت می شود.

۷. زمان گرسنگی کودک:

حواستون به زمان گرسنگی (زمان شیر خوردن یا غذا خوردن) کودک باشه که اگه نوزاد شروع به گریه کنه اصلا نمیتونید اونو برای عکس گرفتن آماده کنید، برای راحتی کار خودتون اجازه بدید کودک به اندازه کافی غذا یا شیر بخوره.

کلام آخر آتلیه کودک کمالشهر کرج:

اگر به دنبال یکی از حرفه ای ترین آتلیه های عکاسی در شهر کرج با نیروهای متخصص و حرفه ای با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات هستید به شما پیشنهاد میکنم که در اولین فرصت با شماره تماس‌های قرار داده شده، تماس بگیرید تا از تمام مزایای گفته شده در این مقاله بهره مند بشید. لازم به ذکره که ما در فتورستا تو روز‌های تعطیل هم با شماره تماس 02632717953 پاسخگوی شما هستیم.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314