آتلیه کودک در فردیس

آتلیه کودک در فردیس

آتلیه کودک در فردیس با خدماتی که ارائه میده، باعث ثبت منحصر‌به فرد‌ترین لحظات و تکرارنشدنی‌ترین خاطرات فرزندان شما، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن میشه.

مامان و بابا‌ها وقتی میخوان دلبندشون رو برای عکاسی به آتلیه ببرن، ممکنه فقط به این فکر کنن که لحظات شیرین دوران کودکی فرزندشون رو به ثبت میرسونن تا یادگاری از این دوران زودگذر اما منحصر‌به‌فرد داشته باشن؛ اما واقعیت امر اینه که اون‌ها هدیه خیلی گرانبهایی رو به فرزندانشون میبخشن.

مسلما برای همه ما پیش اومده که با دیدن عکس‌های بچگی‌هامون، حس خوبی گرفتیم؛ و تا آخر عمرمون حتما بار‌ها و بار‌ها بهشون رجوع میکنیم.

بنابراین خیلی اهمیت داره که برای عکاسی کودک در کرج، به سراغ بهترین آتلیه کودک در فردیس هم برید؛ چون بهترین عکس‌ها، در بهترین آتلیه‌ها و توسط حرفه‌ای‌ترین عکاس‌ها ثبت میشه.

البته که برای پیدا کردن بهترین آتلیه کودک فردیس، باید به نکات مهمی توجه بشه و عدم آگاهی شما از این نکات، باعث یه انتخاب نادرست میشه. پس در ادامه این مقاله به سراغ بررسی این نکات میریم.

بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج

برای دریافت هر گونه خدماتی، بهتره با اصول انتخاب حرفه‌ای‌ترین و بهترین مرکز، و یا فردی که قراره ازش خدمات مورد‌نظرتون رو دریافت کنید، آشنا بشید؛ چون در این صورته که میشه خدمات حرفه‌‎ای رو از افراد حرفه‌ای دریافت کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات بسیار مهم رو با هم دوره کنیم.

1. قیمت اولویت اصلی شما نیست

ممکنه با این تیتر کمی شوکه بشید اما ترجیح دادیم قبل از این که به سراغ انتخاب آتلیه و عکس کودک بریم، تکلیف پدر و مادر‌ها رو همین اول کار روشن کنیم.

چون هر تصمیم اشتباهی که توسط مامان و بابا‌ها گرفته میشه، از این گزینه شروع میشه؛ که البته کمتر کسی بهش توجه میکنه.

پدر و مادر‌های عزیز، درسته که پیدا کردن آتلیه‌ای که خدماتش رو با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر آتلیه ها ارائه میده، گلی از گل‌های بهشته.

اما شما نباید اولویت اصلیتون قیمت و تعرفه عکاسی باشه.

ممکنه بپرسید چرا؟!

وقتی تمام تمرکز شما رو قیمت عکاسیه، مسلما از هدف اصلی که گرفتن عکس‌های حرفه‌ایه دور میشید.

در حالی که اصل اول و مهم که شما بخاطرش به آتلیه مراجعه میکنید، گرفتن عکس‌های حرفه‌ای و باکیفیته.

پس بیاید این مسئله مهم رو همین جا حلش کنیم و از این به بعد اولویتاتون رو طبق لیستی که در ادامه براتون قرار دادیم، بچینید.

مطمئن باشید که از ما فتورستایی‌ها، ایده و توصیه بدی به شما نمیرسه. پس اگه قصد دارید بهترین آلبوم عکس کودک رو برای دلبندتون تهیه کنید، تا آخرین گزینه این لیست با ما همراه باشید.

راستی آخر مقاله هم یه خبر خوب براتون داریم که دیگه دغدغه هزینه و قیمت آتلیه کودک در فردیس رو نداشته باشید؛ پس تا پایان مقاله صبر و حوصله به خرج بدید تا شگفت‌زده بشید.

2. نظافت آتلیه کودک در فردیس

به محض ورود به عکاسی، شما میتونید شناسنامه آتلیه رو ببینید، که این شناسنامه چیزی نیست جز نظافت محیط.

قطعا به میزان حساسیت کودکان به آلودگی‌ها واقف هستید و لازم نیست خیلی روش مانوور بدیم؛ اما شما هم باید به همین میزان روی نظافت محیط و علی‌الخصوص نظافت لباس‌هایی که برای عکاسی در آتلیه‌ها استفاده میشه، حساس باشید تا خدای ‌نکرده بعد از عکاسی، مشکلاتی مثل بیماری یا حساسیت‌های پوستی گریبان‌گیر دلبندتون نشه.

مخصوصا اگه فرزندتون چند ماه بیشتر نداره، باید خیلی بیشتر مراقبش باشین و نسبت به این موضوع حساسیت به خرج بدید.

3. مهارت، صبر و حوصله عکاس کودک در فردیس

مهارت و تجربه عکاس، حرف اول رو در کیفیت و حرفه‌ای بودن خروجی عکس‌ها میزنه.

اما نکته مهم و قابل توجه دیگه اینه که مهارت و میزان حرفه‌ای بودن عکاسف در عین این که شاه کلید ماجراست اما تمام ماجرا نیست.

بله؛ درست متوجه شدید. نکته بسیار مهمی که متاسفانه خیلی از مامان و بابا‌ها بهش بی‌توجه هستن، میزان صبر و حوصله عکاس درآتلیه کودک در فردیس کرجه.

گرفتن عکس کودک و در حالت کلی عکاسی از کودک، مثل بزرگسالان کار چندان راحتی نیست؛ خروجی و کیفیت کار، همه و همه به میزان صبر و حوصله عکاس بستگی داره.

روح و روان حساس کودکان باعث شده که نسبت به خلق و خوی افراد واکنش نشون بدن؛ و خیلی سریع احساس ناامنی کنن.

بنابراین یه عکاس خوب و حرفه‌ای، علاوه‌بر مهارت در کارش، خوش برخورده و صبر و حوصله خیلی زیادی داره؛ و میدونه گاهی باید با کودک بازی کنه، براش شعر بخونه و…

4. بررسی نمونه کار‌های آتلیه کودک در کرج

بعد از بررسی فاکتور‌های مهم بالا، حالا نوبت میرسه به بررسی نمونه کار‌های عکاسی کودک.

اینجاست که به تمام بررسی‌ها و نتیجه‌گیری‌های شما مهر تایید میخوره و یا رد میشه.

شما باید تو این مرحله دقت زیادی به خرج بدید و میزان حرفه‌ای بودن نمونه کار‌ها، سبک عکاسی، صورت و احساس کودکان در عکس رو مورد بررسی قرار بدید.

مطمئن باشید که نمونه کار‌ها هیچوقت به شما دروغ نمیگن و میتونن اطلاعات نابی رو از آتلیه کودک در فردیس بهتون بدن؛ پس بهشون اعتماد کنید و بی‌تفاوت از کنارشون عبور نکنید.

البته لازم به ذکره که برای تشخیص نمونه کار حرفه‌ای، بهتره قبلش نمونه کار‌های مختلف رو در اینترنت جستجو کنید و ببینید.

5. روتوش حرفه ای عکس

نکته خیلی مهمی که گاهی خیلی کم‌تر به اون توجه میشه، زیبایی خدادادی بچه‌هاست.

بچه‌ها با چهره معصوم و زیبایی که دارن، نیازی به روتوش زیاد ندارن.

در حالی که بعضی از افرادی که اطلاعات چندانی درباره عکاسی ندارن، استفاده زیاد از روتوش رو یه حسن میدونن.

درواقع تمام تمرکز بهترین آتلیه کودک در فردیس، باید روی نورپردازی حرفه‌ای و خلاقیت باشه.

بنابراین اگه به هر آتلیه‌ای مراجعه کردید که از روتوش و نور خیلی زیاد استفاده کرده یا کادربندی درست و ناقصی دارن؛ حتما اسمش رو از لیستتون حذف کنید چون این ویژگی‌ها با یه آتلیه حرفه‌ای منافات داره.

6. چاپ و رنگ عکس

به جنس کاغذ و رنگ چاپ توجه خیلی زیادی داشته باشید.

درواقع یه آتلیه حرفه‌ای، دارای پرسنل حرفه‌ای و متخصص رنگ شناسیه.

اهمیت این موضوع رو دست‌کم نگیرید؛ چون عکسی در لابراتوار به خوبی چاپ میشه که تنظیم رنگ خوب و حرفه‌ای داشته باشه.

درباره کاغذ هم باید این نکته رو در نظر بگیرید که بهترین آتلیه کودک در فردیس، باید از کاغذی استفاده کنه که هم طول عمر زیادی داشته باشه و هم جای دست روی اون باقی نمونه.

خالی از لطف نیست بدونید که بهترین کاغذی که میشه برای چاپ عکس استفاده کرد و طول عمر صد ساله داره، کاغذ سیلکه؛ جنس این کاغذ ابریشمه.

خبر خوب آتلیه فتورستا

همونطور که اول مقاله بهتون مژده یه خبر خوب رو دادیم، حالا وقتش رسیده که این خبر مهم رو بشنوید.

فرقی نمیکنه که ساکن فردیس هستید و یا سایر شهرستان‌های استان البرز؛ چون شما میتونید باکیفیت‌ترین خدمات رو از بهترین آتلیه کودک در فردیس، با قیمت ارزان دریافت کنید.

حالا چطور؟

از اون جایی که آتلیه فتورستا، خدمات عکاسی با لباس رو ارائه میده؛ دیگه نیازی نیست پدر و مادر‌ها برای تهیه لباس هم هزینه کنن.

درواقع ما در آتلیه فتورستا، با ارائه خدمات عکاسی با لباس، هزینه‌های عکاسی از کودک در کرج رو به نصف کاهش دادیم.

اگه شما هم میخواید از این فرصت استفاده کنید، زمان رو هدر ندید و همین الان از طریق سایت وقت رزرو کنید؛ و با مراجعه به آتلیه فتورستا، یه آلبوم عکس با لباس‌ها و دیزاین‌های متنوع برای دلبندتون تهیه کنید.

 

سوالات متداول

در انتخاب بهترین آتلیه کودک فردیس به چه نکاتی توجه کنیم؟

از جمله ویژگی‌های بهترین آتلیه کودک میشه به مواردی مثل پرسنل و عکاس حرفه‌ای، دیزاین و دکوراسیون حرفه‌ای و متنوع، نورپردازی اصولی، امکانات و تجهیزات عکاسی حرفه‌ای و مدرن و... اشاره کرد.

بهترین جنس کاغذ برای چاپ عکس ها کدام است؟

کاغذ سیلک به دلیل این که جنسش ابریشمه، هم عمر طولانی (صد سال) داره و هم جای دست روش باقی نمیمونه.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. میانگین امتیاز: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314