آتلیه کودک در هشتگرد

آتلیه-کودک-هشتگرد

آتلیه کودک در هشتگرد کرج، خدمات متنوعی رو به صورت اختصاصی برای کودکان در رده‌های سنی مختلف ارائه میده؛ که باعث میشه لحظات تکرار نشدنی کودکانتون به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن ثبت بشه.

درسته که انتخاب حرفه‌ای‌ترین و بهترین عکاسی کودک در هشتگرد کرج، در نتیجه عکاسی تاثیر بسزایی داره؛ اما تعیین زمان مناسب برای عکاسی از کودک که بر عهده والدین قرار داره هم نصف دیگه ماجراست.

چون گرفتن عکس کودک، چالش‌های بسیاری به همراه داره که یکی از دلایل اصلی ایجاد این چالش‌ها، انتخاب زمان نامناسب برای عکاسیه.

در نتیجه همونقدر که مهارت و تجربه عکاس در نتیجه و کیفیت نهایی عکس‌ها تاثیر داره، به همون اندازه هم باید والدین حواسشون باشه که زمان مناسبی رو برای مراجعه به آتلیه کودک در هشتگرد انتخاب کنن.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چطوری بهترین زمان برای عکاسی از فرزندتون رو انتخاب کنید و اون ها رو به آتلیه ببرید.

بهترین زمان برای عکاسی کودک در آتلیه کودک در هشتگرد

اگه برای عکاسی به خوبی زمانبندی کنید و در کنارش یه سری نکات و قوانینی که به هر چه بهتر شدن نتیجه کمک میکنه رو رعایت کنید، در انتها به یه نتیجه استثنایی دست پیدا میکنید.

در این بخش میخوایم شما رو با بهترین زمان برای عکاسی در آتلیه کودک در هشتگرد آشنا کنیم و نکات مهمی رو هم مورد بررسی قرار بدیم.

1.     وقتی کودک خسته است، عکاسی ممنوع

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به اون توجه کنید و عدم توجه بهش باعث به هدر رفتن زحمات شما و عکاس و در نتیجه هزینه‌های انجام شده میشه، اینه که بهترین زمان برای عکسبرداری، زمانیه که کودک سر حال و پرانرژیه.

پس شما باید زمینه حال خوب و انرژی بالای فرزندتون رو قبل از رفتن به آتلیه فراهم کنید. اما چطور؟

با رعایت دو نکته مهم و در عین حال ساده، به راحتی میتونید انرژی مضاعفی در کودکتون ایجاد کنید؛ اونم چیزی نیست جز توجه به خواب و تغذیه کودک.

درواقع شما باید زمان عکاسی رو طوری تعیین کنید که کودک شما هم به اندازه کافی استراحت کرده و هم گرسنه نیست.

حالا دیگه این به مهارت و شناخت مادر نسبت به فرزندش بستگی داره که بتونه با توجه به خلقیات، عادات خواب و تغذیه دلبندش، بهترین زمان رو برای رفتن به آتلیه رزرو کنه.

آتلیه کودک هشتگرد2.   در آتلیه کودک در هشتگرد،  خود را از بند کلیشه ها رها کنید

ویژگی خوبی که کودکان دارن اینه که وقتی تو حال خودشونن، دارن بازی میکنن و سرگرم هستن، بهترین سوژه برای عکاسی محسوب میشن.

و وقتی شما بخواید اون‌ها رو وادار به ژست گرفتن کنید، به قطع یقین تاثیر خیلی بدی تو نتیجه عکاسی میذاره.

چون کودکان نمیتونن مثل بزرگسالان ژست بگیرن و همین باعث میشه عکس‌های گرفته شده مصنوعی به نظر برسن.

بنابراین میشه گفت زمان بازی کودکان، یه زمان ایده‌آل برای عکاسی با نتیجه‌های خارق‌العاده‌ست.

اما چطور؟

با امکاناتی که آتلیه کودک در کرج و هشتگرد در اختیار کودکان قرار میده، میشه اون‌ها رو سرگرم بازی کرد؛ البته اگه فرزندتون سن کمی داشته باشه، با دیدن فضای جدید و جذاب ناخودآگاه به بازی رو میاره بنابراین زحمت چندانی برای پدر و مادر نداره.

3.     استرس را از فرزند خود دور کنید

کودکان و نوزادان به راحتی و با یه حرکت نسنجیده دچار استرس و تنش میشن بنابراین سعی کنید در روز عکاسی، کودکتون رو از عوامل تنش زا دور نگهدارید.

اگه بتونید به خوبی استرس و تنش فرزندتون رو مدیریت کنید، 50 درصد مسیر رو رفتید چون اضطراب و استرس کودک فقط به یک زمان کوتاه محدود نمیشه؛ بلکه وقتی روزش رو با استرس شروع کنه، ممکنه تا پایان روز مضطرب باقی بمونه و اوقاتش تلخ بشه.

لازم به ذکره که گاهی والدین به دلیل هیجانی که در روز عکاسی دارن، ناخواسته باعث انتقال استرس و هیجان به کودکان میشن که همین مسئله خودش میتونه تو خلقیات کودک تاثیر بذاره و عکاسی رو تحت تاثیر قرار بده.

4.     انتخاب ساعات طلایی روز برای عکاسی

نور نقش مهمی رو در کیفیت و نتیجه عکاسی ایفا میکنه؛ به طوری که اگه شما قوانین مربوط به نور در عکاسی رو یاد بگیرید، میتونید عکس‌های باکیفیت و جالبی رو ثبت کنید.

بنابراین اگه قراره تو فضای باز عکاسی کنید، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از نور طبیعی، تاثیر خیلی زیادی در نتیجه عکاسی داره؛ بنابراین ساعاتی از روز رو برای عکاسی انتخاب کنید که نور در بهترین حالت ممکن خودشه.

البته توجه به آب و هوا هم نباید فراموش بشه؛ چون نور و همچنین فضایی که در هوای بارونی در اختیار شما قرار میگیره، با یه روز آفتابی زمین تا آسمون فرق داره.

همچنین اگه سناریویی برای عکاسی در ذهنتون هست و یا ایده خاصی برای عکاسی دارید، باید حتما توجه کنید که آب و هوا برای ایده‌ای که در ذهن دارید مناسب باشه.

بنابراین قبل از تعیین زمان عکاسی، حتما از قبل برای استفاده کردن از نور طبیعی در فضای آزاد برنامه‌ریزی کنید.

البته ممکنه خیلی از پدر و مادر‌ها اطلاعات زیادی در این باره نداشته باشند؛ بنابراین کمک گرفتن از عکاس و افراد متخصص در این زمینه میتونه خیلی کمک کننده باشه.

درواقع فتورستا با در نظر گرفتن تمامی این مسائل، شرایطی رو برای پدر و مادر‌ها فراهم کرده که بدون هیچ نگرانی، بهترین زمان عکاسی رو انتخاب کنن.

اگه ساکن هشتگرد و یا سایر شهرستان‌های استان البرز هستید و میخواید به آتلیه کودک در هشتگرد مراجعه کنید، میتونید با فتورستا تماس بگیرید و از راهنمایی‌های مجموعه حرفه‌ای ما بهره‌مند بشید؛ و در نهایت بهترین زمان رو برای عکاسی از دلبندتون رزرو کنید.

لازم به ذکره که فتورستا با ارائه خدماتی مثل عکاسی کودک با لباس، باعث شده پدر و مادر‌ها بدون هیچ نگرانی و با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر آتلیه‌ها، یه آلبوم حرفه‌ای از دلبندشون تهیه کنن.

سوالات متداول

بهترین زمان برای عکاسی از کودکان چه زمانی است؟

اگه بتونید بهترین زمان برای عکاسی از فرزندتون رو تشخیص بدید، نتایج فوق‌العاده حرفه‌ای و باکیفیت کسب میکنید؛ بنابراین نباید به سادگی از کنار این مسئله عبور کرد. وقتی کودک گرسنه و خواب آلود نباشه، انرژی مضاعفی داره و از همین انرژی میشه به نفع خودتون برای ثبت عکس‌های جذاب استفاده کنید.

آیا امکان عکاسی در فضای باز در آتلیه کودک وجود دارد؟

بله؛ هر آتلیه برای عکاسی، دکوراسیون و همچنین فضای مخصوصی رو طراحی و دیزاین میکنه. اگه شما جزو اون دسته از افراد هستید که دوست دارید از فرزندتون در فضای باز عکاسی بشه، میتونید آتلیه‌ای رو انتخاب کنید که عکاسی در فضای باز جزو خدماتش باشه و فضای کافی برای این نوع عکاسی رو در اختیار داشته باشه.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. میانگین امتیاز: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Recent Posts

فهرست

09123644314